cheryl.png

People, Planet, Profit

We are with billions of people on a single earth. How do we manage that? Sustainable Developement, to which the PPPs mentioned above refer, is now at the top of almost any agenda. It makes that I am now part of a generation of global citizens & change makers who believe in a brighter future which we can help shape. Hereunder are the projects through which I contribute my ten cents. I call this 'independent volunteering'. What do you do?

Projects

No projects found.

Blog

• May 08, 2023
    My colleague showed me his blog and I realised: I want to blog!
  • November 08, 2020
    #
    Ik was al een tijdje bekend met de term Digital Twins en ik had ook wel een idee bij de betekenis ervan, maar ik had me er nog nooit in verdiept. Tijd dus, om daar verandering in te brengen: in dit artikel vertel ik je over Digital Twins en de toepassing in urbane vraagstukken.
  • February 20, 2020
    #
    Wat is er in 2019 en daarvoor allemaal gebeurd? Van ondernemer naar webshops naar docent Geo-ICT en startup coach. Het was een bewogen jaar, maar boordevol leuke nieuwe dingen.
  • January 01, 2020
    #
    Yes, het is 1 januari 2020 en mijn onderneming bestaat 1 jaar! Hoog tijd om terug te gaan naar de tekentafel en alles overhoop te gooien. Want je eerste idee is niet altijd je beste idee, maar van fouten leer je en ze helpen je bijsturen. Tijd dus voor de lancering van mijn tweede activiteit: Web-Meester.
  • September 21, 2018
    #
    Op 29 September is het weer zo ver - de Partin-dag 2018! Dit jaar organiseert Partin haar evenement in samenwerking met Wilde Ganzen en wel in Hilversum. Ook dit jaar belooft het een mooie dag van uitwisseling van kennis en ervaring te worden en een goede gelegenheid om te netwerken met andere geïnteresseerden in ontwikkelingssamenwerking.
  • July 16, 2018
    #
    Delta Life is the Deltares magazine, created to showcase our work. In this ninth edition, the main topics are climate change in Louisiana, sediment management, flood risk management in the Sava River basin. and the effects of windmill parcs.